peonies

poniedziałek, 24 lutego 2014

Fioletowy vintage ...

Pierwszy post z pracą powinien być wyjątkowy. Także pokaże Wam pracę jaką zrobiłam na wyzwanie Scrap Around the World - zarówno cytat Leonarda da Vinci i jak sam moodboard zainspirował mnie do wykonania pracy w tej kolorystyce. Na zdjęciu Martusia - moja pierworodna, na patio ze swoim pierwszym pojazdem. Uwielbiam ją na tym zdjęciu. Do wykonania LO użyłam papierów Pink Paislee, dziurkacza oraz masy plastycznej Marthy Stewart, tuszów Distress, tekturek z Wycinanki, kwiatów i dodatków z Prima Marketing. Poniżej moodboard i zdjęcia mojej pracy:




Pozdrawiam serdecznie odwiedzających :)

3 komentarze:

  1. to ja pierwsza ślad zostawię :) skrap super ale coż innego mozna rzec jak sie nadzorowalo produkcję? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely and subtle, soft layout! Thank you for joining us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy projekt, dziekuje za udzial w SATW!

    OdpowiedzUsuń