peonies

wtorek, 10 czerwca 2014

Warszawa - zlot scrapbookingowy

Dzisiaj podzielę się z Wami pewną miłą wiadomością - udało mi się zająć pierwsze miejsce w konkursie na mini album organizowany podczas zlotu w Warszawie przez sklep scrapki.pl. Jest to moja druga w życiu wygrana związana z moim hobby :) Poniżej zdjęcia albumu w całej okazałości - wykonanego z najnowszej kolekcji Webster's Pages - Our travel - po prostu przepiękna i idealna do prac związanych z podróżami. Dodatki jakich użyłam pochodzą od Primy Marketing, American Crafts, We Are Memory Keepers, My Mind's Eye, Heidi Swapp i Papermanii. Baze wykonałam z podkładek po piwie i tektury. Na froncie umieściłam okienko po jakiś przydasiach, gdzie wrzuciłam cekiny i metalową zawieszkę - kotwicę, w środku znajdziecie zdjęcia z naszych zeszłorocznych wakacji w Hiszpanii :)

 
 





A jak było na tegorocznym zlocie? Bardzo wesoło, jak co roku gorąco i twórczo. W tym roku postanowiłam wybrać się na warsztaty Czekoczyny - Kolorowa ekspresja i było bardzo kreatywnie i mediowo. Zdjęcia mojego LO w następnym poście. Udało mi się spotkać ze wszystkimi, z którymi planowałam się spotkać i jak co roku wydałam za dużo mamony na przydasie, ale cóż takie mam hobby, a pieniądze są po to, aby je wydawać ;) Niestety, a może i stety nie udało mi się dotrzeć na każde stoisko i obejrzeć nowości, ale najulubieńsze odwiedziłam. Pozdrawiam słonecznie :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz